Regulamin Forum koza-team.pl
#1
§ Rejestracja

1. Każda osoba może mieć tylko jedno konto na forum. W przeciwnym wypadku wszystkie konta użytkownika zostaną zbanowane permamentnie. W przypadku, gdy kilka osób korzysta z jednego adresu IP możliwe są ustępstwa - sprawę należy zgłosić do moderatora lub administratora. 
2. Rejestrując się na forum oświadczasz, że zapoznałeś się z regulaminem panującym na forum i będziesz go przestrzegać. 
3. Rejestracja jest dobrowolna. Każdy użytkownik ma prawo zablokować lub usunąć swoje konto. 
4. Rejestrując się na forum wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych podanych w formularzach. 
5. Każda osoba może pełnić dowolną ilość stanowisk. 
6. Na forum obowiązują zasady netykiety
7. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. 
8. Niestosowanie się do regulaminu będzie karane. 

§ Konto na forum

1. Używanie nicków uważanych za wulgarne jest zabronione. 
2. Współdzielenie kont na forum jest zabronione. 
3. Sprzedawanie kont jest zabronione. 
4. Używanie konta w celach komercyjnych jest zabronione. 

§ Zasady pisania

1. Zabrania się umieszczania na forum postów zawierających jakiekolwiek treści i/lub materiały niezgodne z obowiązującym prawem RP, w tym obraźliwe, oszczercze, zawierające groźby, nieetyczne, godzące w czyjąś własność treści. 
2. Posty bezsensowne, powtarzające się, nie na temat lub nie wnoszące niczego do dyskusji będą przenoszone do kosza lub usuwane, a ich autor może zostać ukarany. 
3. W swoich postach staraj się przekazać jak najwięcej informacji. 
4. Cytując wypowiedź, sprecyzuj tylko wybrane fragmenty, gdyż cytowanie całej wypowiedzi mija się z celem. 
5. Dodawanie obrazków jest dozwolone w małej ilości (5) lub gdy są one w załączniku. 
6. Zanim wyślesz posta należy sprawdzić jego poprawność gramatyczną i ortograficzną. 
7. Każdy nie poprawny post może zostać źle zrozumiany. 
8. Posty w tematach bezpośrednio łamiących regulamin są zabronione. Wszelkie posty tylu "Głupi temat, zamknijcie go", "ZAMKNIJCIE TEN GŁUPI TEMAT", "zamknąć temat bo bez sensu jest", itp. będą karane (dozwolone jedynie "do zamknięcia"). O wykroczeniach użytkowników należy poinformować moderatorów, administratorów, napisać post na forum w odpowiednim dziale lub raportując dany post. 
9. Sprawy prywatne, dyskusje i spory między użytkownikami zaleca się rozwiązywać używając opcji "Wiadomość Prywatna" lub "PW". 
10. Propagowanie oszukiwania/cheatowania w jakiejkolwiek formie będzie karane. 
11. "Odkopywanie" tematów może mieć konsekwencje w postaci ostrzeżenia (warna). Temat będzie zamykany 7d dni po napisaniu ostatniej odpowiedzi. Nie tyczy się kartegorii "FORUM OGÓLNOTEMATYCZNE". 
12. Nazwa tematu powinna być zatytułowana w sposób przejrzysty i adekwatny do jego treści. 
13. Zanim napiszesz jakiś temat z problemem, sprawdź, czy nie znajduje się on już na forum. 
14. W tematach w dziale "Odwołaj się od bana" mogą brać udział tylko i wyłącznie: autor tematu, admin serwera, właściciel serwera, moderator forum i właściciel sieci. 
15. Skargi bez dowodów będą uznawane za spam i przenoszone do kosza, a ich autor - karany. 
16. Posty ograniczające się do odpowiedzi typu "tak", "nie", i tym podobne jedno lub dwuwyrazowe odpowiedzi będą zamykane i przenoszone do kosza, a ich autor - karany. Od tego jest ankieta. 
17. Podania na admina/moderatora/grafika/UnBan Team/Redaktora należy pisać według podanego wzoru. W przeciwnym razie podanie zostaje odrzucone. 
18. Kolor czerwony i każdy jego odcień jest tylko i wyłącznie dla właściciela, adminów i moderatora. 
19. Namawianie konkretnych osób do sprawdzenia podania zakończy się odrzuceniem podania. 
20. Tematy/Posty/Odpowiedzi łamiące regulamin forum będą niezwłocznie zamykanie i przenoszone do kosza lub usuwane. 
21. Nabijanie postów i punktów reputacji w bezsensownych postach będzie karane. 
22. Plagiatowanie, kopiowanie, przywłaszczanie sobie czyjejś pracy bez zgody autora i jego źródła będzie karane, a post - usunięty. 
23. "Dublowanie" jest zakazane. Od dodawania nowej treści służy opcja "Edytuj". 
24. Dozwolone jest używanie wulgaryzmów, lecz nie można tego nadużywać. 
25. Jeżeli zgadzasz się z czyjąś opinią, lub chcesz podziękować takiej osobie - zostaw jej reputację. 

§ Avatar, podpis, sygnaturka i status

1. Zabrania się ustawiania obrazków niezgodnych z prawem RP, a zwłaszcza pornograficznych, nieetycznych, godzącą w czyjąś własność. 
2. Avatar, podpis i sygnaturka nie mogą być obraźliwe, prowokacyjne ani przeszkadzające w ogólnym przeglądaniu forum (jaskrawe kolory, za duże litery, pulsacje, za duże obrazki, itp.). 
3. Promowanie w sygnaturze innych sieci, serwerów, forów, adresów do stron pornograficznych lub innych godzących w przyjęte zasady netykiety jest zabronione. 
4. W sygnaturze można umieścić maksymalnie 3 obrazki i 10 linijek tekstu. 
5. Używanie prywatnych zdjęć/avatarów innego użytkownika forum bez jego zgody jest zabronione. 

§ Moderatorzy

1. Moderator zobowiązany jest do ukrywania, usuwania lub przenoszenia do kosza treści łamiących regulamin. 
2. Moderator zobowiązany jest do zachowania kultury, niezależnie od zdarzenia. 
3. Moderator powinien być obiektywny. 
4. Moderator nie może wykorzystywać swojej rangi do usuwania postów świadczących na jego niekorzyść (np. skarga, dowody). Złamanie tego podpunktu grozi natychmiastową degradacją. 
5. Moderator nie może wykorzystywać swojej rangi do nabijania postów i/lub nabijania reputacji. 
6. Moderator zobowiązany jest do sprawdzenia każdego zgłoszonego przez użytkownik raportu lub skargi. 
7. Moderator nie ma prawa sprawdzić skargi na siebie samego. Może jednak brać udział w dyskusji. 
8. Moderator zobowiązany jest do zamykania i usuwania lub przenoszenia do kosza tematów łamiących regulamin lub takich, które mogą prowadzić do kłótni. 
9. Powyższe zasady tyczą się KAŻDEJ osoby mającej uprawnienia moderacji danego działu i/lub tematu. 

§ Warny (Ostrzeżenia)

1. Za złamanie któregokolwiek punktu regulaminu użytkownik zostaje (lub może zostać) ukarany ostrzeżeniem. 
2. Zakazane jest dawanie ostrzeżeń przez użytkowników lub moderatorom dla właściciela forum. 
3. Każda osoba pełniąca funkcję od moderatora wzwyż ma obowiązek odrobienia otrzymanego ostrzeżenia w czasie nie dłuższym niż 7 dni. W przeciwnym razie taka osoba zostanie pozbawiona swojej rangi. 
4. Każdego warna można odpracować tutaj
5. Każdy użytkownik ma prawo odwołać się od warna. Aby to zrobić należy napisać na PW do właściciela lub któregoś z moderatorów. 
6. Każda osoba posiadająca 5 ostrzeżeń dostaje bana permamentnego na forum. Tworzenie multikont będzie kończyło się banem. 
7. Każde pozytywne działanie na korzyść sieci lub forum może być nagrodzone usunięciem warna przez właściciela. Właściciel decyduje czy chce usunąć warna. 
8. Zabrania się nagradzania reputacją postów łamiących regulamin (chyba, że jest to post właściciela). 


§ Polityka prywatności

1. Wykorzystywanie ciasteczek ("cookies"). 
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce. 
2. Dane zbierane podczas rejestracji. 
Abyś mógł skorzystać z niektórych funkcji naszego systemu będziesz musiał się zarejestrować. Podczas rejestracji zapytamy cię o twój adres e-mail oraz hasło jakiego będziesz używał na naszej witrynie. 
3. Dane zbierane automatycznie. 
Podczas twojej wizyty na naszej stronie internetowej, automatycznie zbierane są dane dotyczące wizyty, np. twój adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, dostawca usług internetowych, itp. 
4. Więcej na temat polityki prywatności znajdziesz tutaj

§ Administracja forum

1. Właściciel, Administrator forum ma prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu łamiącego regulamin. 
2. Decyzja właściciela jest ostateczna i nie podlega dyskusji. 
3. Właściciel jest jedyną osobą zwolnioną z przestrzegania regulaminu forum. 
4. Administracja forum, Moderatorzy i Właściciel opiekują się forum i mają za zadane utrzymać na nim porządek. 
5. W przypadku gdy dana osoba ma jakieś zastrzeżenia co do działań, które wykonuje administracja forum lub moderatorzy, ma prawo napisać skargę i zostanie ona sprawdzona przez Właściciela, administrację i/lub moderatorów forum. 
6. Właściciel konta zastrzega sobie prawo do zablokowania danego konta jeżeli uzna je za niestosowne. To również tyczy się banowania osób działających na niekorzyść sieci. 
7. Właściciel, administracja i moderatorzy forum nie ponoszą żadnych odpowiedzialności za treści umieszczone przez użytkowników. 

ADMINISTRACJA ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO ZMIANY REGULAMINU W DOWOLNYM MOMENCIE


Wiadomości w tym wątku
Regulamin Forum koza-team.pl - przez WojenHere - 19 Mar 2018, 16:12

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości