Regulamin serwera TeamSpeak 3
#1
§ Informacje

1. Nasz serwer Team Speak 3 jest publiczny i każda osoba może z niego korzystać.
2. Każda osoba korzystająca z naszego serwera Team Speak 3 akceptuje regulamin panujący na nim.
3. Jeżeli chcesz dostać bota, kanał prywatny, lub potrzebujesz pomocy wejdź na kanał "HelpDesk". 
4. Regulamin serwera TS3 może w każdej chwili ulec zmianie.
5. Aby odwołać się od kary nałożonej przez admina, wejdź w dział "Bany/Unbany" na forum i zastosuj się do wzoru.
6. Każdy użytkownik może posiadać maksymalnie 6 rang na serwerze. 
7. Nie ponosimy odpowiedzialność za przerwy w działaniu serwera. Jeżeli jednak będziemy wiedzieć o takowych przerwach, poinformuje o tym na forum. 
8. Każdy błąd na serwerze należy zgłosić do Admina TS3.
9. Serwer głosowy należy do właściciela sieci "#WojenHere", który w pełni za niego odpowiada i zajmuje się jego prowadzeniem.
10. Każdy użytkownik może posiadać maksymalnie jednego HCA (tyczy się to kanałów prywatnych, własnej strefy oraz strefy dla VIP). 
11. Każda zbanowana osoba ma prawo odwołać się od bana na forum serwera pisząc post w odpowiednim dziale. 

§ Kanały prywatne

1. Brak numeru kanału lub zmiana na niewłaściwy, grozi usunięciem kanału.
2. Nazwa kanału nie może zawierać wulgaryzmów, treści rasistowskich, obraźliwych i takich które zostały wymienione w Netykiecie. Grozi to usunięciem kanału i zbanowaniem jego właściciela.
3. Head Channel Admin oraz Admin Channel (ten drugi powinien poinformować HCA o braku aktualnej daty na kanale) jest zobowiązany do aktualizowania daty kanału co 7 dni.(data w formacie DD.MM.RRRR).
4. Zakazane jest wyprzedzanie daty. Brak aktualnej daty grozi usunięciem kanału.
5. Osoba posiadająca swój własny kanał jest zobowiązana do przestrzegania regulaminu serwera Team Speak 3.
6. Za atmosferę na kanałach prywatnych (należących do danej osoby niezwiązanej z administracją) odpowiada Head Channel Admin, a nie admin serwera Team Speak 3.
7. Każdy kanał nie posiadający hasła, staje się kanałem publicznym do którego może wejść każdy.
8. Strefy przeznaczone dla gildii lub danych grup mają swoich właścicieli i to oni odpowiadają za to co się na nich dzieje, co oznacza, że właściciel danej strefy odpowiada też regulaminowi kanałów prywatnych. Może być maksymalnie dwóch właścicieli strefy.

§ Kanały publiczne

1. Zakaz nagrywania rozmów na kanałach publicznych bez zgody osób, które na nim przesiadują. 
2. Kanały publiczne są podzielone na te z limitem osób oraz na takie, które tego limitu nie posiadają.
3. Łamanie zasad regulaminu na kanałach publicznych skutkuje interwencją admina i wyrzuceniem danej osoby z kanału lub serwera zgodnie z Taryfikatorem banów.
4. Kanały publiczne są przeznaczone dla osób korzystających z serwera Team Speak 3. Głównie dla osób nie posiadających własnych kanałów.

§ Kanały VIP

1. Kanały VIP są zwolnione z aktualizowania dat.
2. Kanały VIP mogą posiadać 4 podkanały.
Nazwa kanału może zawierać wulgaryzmy, ale nie może zawierać treści rasistowskich, obraźliwych i takich które zostały wymienione w Netykiecie. Grozi to usunięciem kanału i zbanowaniem jego właściciela.
3. Kanały VIP powinny zawierać hasło, w innym przypadku kanał zostanie usunięty, a właściciel - zbanowany. 
4. Kanały VIP są przeznaczone dla osób, które zakupiły usługę VIP na jakimkolwiek serwerze należącym do naszej sieci (nie tyczy się kanałów, które wykupiły sobie miejsce).
5. Kanał VIP może zostać usunięty w przypadku gdy nie została opłacona ranga VIP, lub właściciel nie przestrzega regulaminu. 
6. Wszystkie podpunkty tego działu regulaminu dotyczą zarówno kanałów VIP, jak i kanałów prywatnych. 

§ Administracja

1. Zakazane jest żartowanie sobie z administracji, wyśmiewanie ich, obrażanie. 
2. Zakazane jest jakiekolwiek spamowanie któregokolwiek z adminów.
3. Zakazuje się wchodzenia na kanały i pod kanały administracyjne bez zgody.
4. Właściciel ma prawo do odebrania rangi adminowi bądź innemu użytkownikowi TS3 bez podania powodu.
5. Decyzja właściciela jest niepodważalna, nie ma od niej odwołania.
6. Właściciel  ma prawo wyrzucić lub zbanować użytkownika na serwerze.
7. Administrator jest zobowiązany do wypełniania swoich obowiązków na serwerze i musi być na bieżąco z zasadami panującymi na serwerze.
8. Administrator musi znać regulamin i go przestrzegać. Powinien świecić przykładem, być osobą kulturalną, pomocną, opanowaną, zrównoważoną, obiektywną w podejmowanych działaniach. 
9. Administrator nie jest zobowiązany do tłumaczenia się z każdego działania, chyba że wymaga od niego tego właściciel. 
10. Zadaniem administratora jest czuwaniem nad bezpieczeństwem użytkownika i dbanie o kulturę na serwerze. 
11. Administrator ma prawo wyrzucić lub zbanować użytkownika gdy łamie on regulamin.
12. Administrator jest zobowiązany do podania jasnego i konkretnego powodu podczas wyrzucenia gracza z serwera. 
13. Administrator jest zobowiązany do nałożenia kary na graczu według taryfikator kar w regulaminie. 
14. Właścicielem serwera jest #WojenHere. Jego decyzja jest niepodważalna. 

§ Taryfikator banów

Podszywanie się pod członków administracji serwera bądź sieci - ban permanentny. 
Obrażanie bądź wyśmiewanie innego użytkownika - pouczenie / kick / ban do 1 dnia. 
Piszczenie, dmuchanie w mikrofon bądź krzyczenie na kanałach - kick / ban do 1 godziny. 
Nick niezgodny z wyżej wymienionymi zasadami (patrz. "Zasady ogólne" punkt 1) - kick / ban do 3 godzin. 
Spamowanie bądź floodowanie - pouczenie / ban do 3 godzin. 
Reklamowanie innych serwerów, for, stron internetowych, itd - ban permanentny. 
Skakanie po kanałach (bezmyślne chodzenie z kanału na kanał) - pouczenie / kick / ban do 5 godzin. 
Bezmyślne marnowanie czasu administracji, wyzywanie i żartowanie (trollowanie) - kick / ban do 5 godzin. 
Nagminne zmienianie nicku bez większej potrzeby - pouczenie / kick / ban do 3 godzin. 
Awatar niezgodny z wyżej wymienionymi zasadami (patrz. "Zasady ogólne" punkt 2) - kick / ban do 3 godzin. 
Nagrywanie bądź puszczanie muzyki w kanałach gdzie jest to zabronione - pouczenie / kick / ban do 2 godzin. 
Używanie programów modyfikujących głos (Nie tyczy się kanałów prywatnych i VIP) - kick / ban do 3 godzin. 
Podszywanie się pod admina lub korzystanie z dziwnych prefiksów - ban od tygodnia do bana permanentnego. 
Korzystanie z bota (dozwolone tylko na swoich kanałach VIP i prywatnych) lub multikonta - ban na tydzień. 
Wchodzenie na kanały i pod kanały administracyjne bez zgody - ban na dzień / ban na tydzień. 
Wchodzenie na aktywnym banie - przedłużenie bana lub ban permanentny. 

OD KAŻDEGO BANA MOŻNA ODWOŁAĆ SIĘ W ODPOWIEDNIM DZIALE NA FORUM

ADMINISTRACJA ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO ZMIANY REGULAMINU W DOWOLNYM MOMENCIE


Wiadomości w tym wątku
Regulamin serwera TeamSpeak 3 - przez WojenHere - 19 Mar 2018, 12:52

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Regulamin serwera CS 1.6 [DeathMatch] [FreeForAll] WojenHere 0 297 19 Mar 2018, 14:51
Ostatni post: WojenHere
  Regulamin serwera CS:GO [Mirage/Inferno/Cache] WojenHere 0 1 072 19 Mar 2018, 13:16
Ostatni post: WojenHere

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości